11 Temmuz 2013 Perşembe

Seminer sonrası yazışmalar-Online diyalog için ilk notlar

Değerli Katılımcılarımız,

Öncelikle herkese ayrı ayrı eğitime katılımınız ve bana gösterdiğiniz yakın alaka için içtenlikle teşekkür ederim. Son derece uzun, hiç durmadan sunuşla geçen bir gün olmasına rağmen gösterdiğiniz sıcak ilgi, hiç dağılmayan dikkatleriniz, eğitim boyunca katkılarınız sayesinde ne kadar keyif aldığımı anlatamam.

Eğitim sunum slaytları ve çekilen video kaydı sizlere Alper bey aracılığıyla  ulaştırılacak. Lütfen notları fırsat bulduğunuzda bir kere daha inceleyin ve aklınıza takılan birşey olursa lütfen sormaya çekinmeyin.

Bu maili sizlere teşekkür etmek kadar bir taraftan da bundan böyle bir ay boyunca sürecek olan online eğitimimizi de bir an önce başlatmak için yolluyorum. Sizlerele seminer günü de paylaştığım gibi, seminer notları ve anlatılan herşeyi 1-içselleştirmeniz 2- işlerinize aktarabilmeniz adına bir aya yayılacak bir online eğitim de planaldık. Bu çerçevede ben sizlerele 3 ayrı konuda 3 tane makale paylaşacağım. Bu makaleler seçtiğiniz alanın püf noktalarını aktarmak kadar sizlerin tartışacağı, fikirlerinizle katkıda bulunacağı bir platform hazırlamayı da amaçlyacak. 

Ben eğitim notlarımızı tekrar gözden geçirdiğimde bu online platformda derinleşmesinde fayda gördüğüm konuları şu şekilde önerebilirim. 

1- "Marka ve pazarlama odaklı yönetim geleceğe köksalan organizasyonlar, şirketler, markalar yaratmak için 3 temel kavrama yatırım yapmalı: 1-esneklik, 2. inovasyon 3. deneyim ekonomisi . Bu çerçevede ilk olarak şirketlerin/işletmelerin önünde esnekliğe ve inovatif olamya engel teşkil eden unsurlar neler olabilir ?" konusu üzerinde tartışabilir. 

2-Müşteri odaklı organizasyonlar nasıl müşterilerini odağa koyuyorlar, bunun araçları, yönetmelri var mı? konusundan hareketle nasıl daha fazla "müşteri odaklı" olunur konusu tartışılabilir. 

3-Pazarlama fark temelli bir işmodeli kurma anlayışıdır. Bu çertçevede farklılaşmanın yolları neler olabilir? 

Benim ilk tepta aklıma gelen başlıklar bunlar. Eğer onayınız olursa hemen ilk başlıktan bu hafta tartışmaya, derinleşmeye başlayabiliriz.

Ancak önemli olan sizin kafanızdaki boşluklara göre bu online eğitimi şekillendirmek. Bu sebeple her biriniz katkı yapar, bu konudak,i fikrinin ve konu önerilerinin söylerseniz çok sevinirim. Sizceonline eğitimde tartışmaya açılacak konular bneler olmalı?

En kısa sürede yeniden birlikte olmak dileğiyle, lütfen herşeyi yazmaya, sormaya çekinmeyin. 

Sevgilerimle
İpek Özel 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder