11 Temmuz 2013 Perşembe

Blogumuza Hoşgeldiniz ve 3 makale için konu tespiti




Değerli Katılımcılarımız,

Öncelikle eğitim sonrası diyalogumuzu devam ettirebilmek için oluşturduğumuz blogumuza hoşgeldiniz .
Bugüne kadar sizlere yolladığım yazışmaları bloga yerleştirdim. Bu yazışmalara sizlerden gelen cevapları da yine blogda göreceksiniz.

Bu blog ortak akıl, deneyim ve paylaşım üretebilmemiz için kuruldu. Bundan sonra blog aracılığıyla sizlerin yorumlarınızı-sorularınızı aktarmanız, sadece benimle değil asıl birbirinizle de konuşmanız eminim daha kolay olacak. (Herkes bu diyalogu daha yüz-yüze kılmak için  blog profilini düzenlerken bir fotografını da paylaşırsa ayrıca çok iyi olur. Böylelikle daha gerçeğe yakın bir diyalog da kurmuş oluruz.)

Daha önceki yazışmalarda da sizlerle paylaşmıştım: Pazarlama ve Marka Odaklı Yönetim seminerinin devamında yapacağınız tartışmaları, dağılmayalım diye, ben belirli temalara oturtmayı yararlı buluyorum. Şu an sizlerden de gelen önerilerle somutlaşmış 3 konu var 

1-Aile şirketleri üzerine düşünmek
2-İnovasyon kültürü yaratmak
3. Fark yaratmak

Bu 3 konu sizce uygun mudur? Sizlerin şu konuları da tartışalım diyeceğiniz öneriler neler? 

Bu yazışmanın altına yorumlar bölümüne 1 cümleyle de olsa düşüncenizi paylaşırsanız bundan sonraki tüm çabalar daha sizin beklentilerinize yaklaşmış olur. 

Herkese en iyi dileklerimle 

İpek 







4 yorum:

  1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  3. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  4. İpek Hanım,
    Eğitim verdiğiniz şirketlerin birincil hedef kitlesi bayi, toptancı vb., bu bağlamda B2B Dinamikleri hakkında bir makale faydalı olur sanırım, sevgiler

    YanıtlaSil